Hoe ziet mijn dag eruit?
Mijn dag begint op tijd, even na 8.00 ben ik aanwezig. Ik start mijn pc op en installeer mezelf met een kopje koffie om mijn mail en openstaande cases te checken. Om half 9 hebben we een dagstart samen met het team en dan gaat de dag écht beginnen. Ik sta meestal ingedeeld op de lastigere cases, maar ik doe dit met plezier. Ik probeer de klant zo goed mogelijk de situatie uit te leggen en daarnaast stel ik mij begripvol op. Mocht een klant niet tevreden zijn, zoeken we samen naar een passende oplossing.
Wat vind ik leuk aan het werken bij Beter Bed?
Wat ik leuk vind aan het werken bij Beter Bed zijn mijn collega’s en natuurlijk het omgaan met klanten.
Wanneer heb ik een top werkdag gehad?
Ik heb een top werkdag gehad als ik over de hele dag de klanten tevreden heb kunnen stellen, dat geeft mij een goed gevoel. Ik wil graag zo door blijven gaan, het gele bloed stroomt al 22 jaar door mijn lichaam met veel plezier!
Waar kun je mij voor wakker maken?
Waar je mij voor wakker kunt maken? Een lekker ontbijtje, chocolade of drop!
- Vrony Elings, Customer Service call agent.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.