Bij Beter Bed leer je niet alleen onwijs veel over slapen, maar het is ook écht leuk. Hoe wij je daarvan kunnen overtuigen? Met de verhalen van onze medewerkers natuurlijk! Zij geven een kijkje in hun dagelijkse werkzaamheden en vertellen waarom ze zo genieten van hun werk. Lees je met ons mee?
Customer Service

“Geen een dag is hetzelfde bij Beter Bed, wat het werk leuk en uitdagend maakt”

Geen een dag is voor mij hetzelfde. De ene keer werk ik aan handleidingen voor het gebruik van een nieuw systeem, de andere dag zit ik met collega’s van verschillende afdelingen samen om nieuwe ideeën te bedenken en uit te werken. Dat vind ik ook een van de leukste aspecten van werken bij Beter Bed; het fantastische team aan collega’s en daarbij de doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

HR

“HR is een prachtig vakgebied. Bevlogen en betrokken collega’s die samen willen slagen om het beste resultaat voor de klant neer te zetten.”

Dagen zie er zeer divers uitzien. Van een afdelingsoverleg naar HR plannen voor de lange termijn. Een gesprek over loopbaanperspectieven met een medewerker tot aan het ontwikkelen van en management development programma samen met de manager. Bij Beter Bed heb ik eigenlijk altijd een topdag door de leuke collega’s en natuurlijk is HR ook een prachtig vakgebied. Bevlogen en betrokken collega’s die samen willen slagen om het beste resultaat voor de klant neer te zetten, dat is waar het om draait.

Merchandise planning

'Mijn droom is om de logistiek van Beter Bed naar een nog hoger niveau te krijgen.'

'Ik ben bij Beter Bed ooit begonnen als tussenbaantje bij de retouren en inmiddels verantwoordelijk voor twee afdelingen en een bijzonder interessant project. Na een half jaar bij de retouren ben ik bij Merchandise Planning begonnen als planner en na 3-4 jaar werd ik manager van die afdeling. Ik weet dus dat je verder kan komen door jezelf in positieve zin te laten zien...

Category Management

'Dat ik kan zeggen dat ik met onze producten iets heb bijgedragen aan het verbeteren van de slaap van onze klanten.'

De dag begin ik vaak met het ophalen van de verkoopcijfers van de voorgaande dag/week en deze te verwerken in analyses. Hierdoor kan ik zien of we onze doelstellingen halen en indien nodig moeten schakelen. Verder doe ik een check op de prijzen, acties en het assortiment van concurrenten. Daarnaast houd ik me bezig met vragen vanuit onze verkoop...

Marketing Branding

'2 jaar geleden als 19-jarige begonnen als Actie-Promo stagiaire en inmiddels Junior Project Manager Branding.'

Als Junior Project Manager binnen het Branding, PR en Content team heb ik een diverse rol. Ik focus op de social media kanalen van Beter Bed, Beter Bed België en Leazzzy. Hiervoor maak ik de briefings voor de opmaak, schrijf ik de copy voor de posts en plan ik de social media posts in...

Customer Service

'Het gele bloed heb ik al 22 jaar met veel plezier!'

Mijn dag begint op tijd, even na 8.00 ben ik aanwezig. Ik start mijn pc op en installeer mezelf met een kopje koffie om mijn mail en openstaande cases te checken. Om half 9 hebben we een dagstart samen met het team en dan gaat de dag écht beginnen....

Onze logistieke helden